گروگ ازنگاه دوربین

گروگ ازنگاه دوربین

فتوو بلاک شهربندری گروگ
گروگ ازنگاه دوربین

گروگ ازنگاه دوربین

فتوو بلاک شهربندری گروگ

خبربررسی قلعه شاداب توسط میراث فرهنگی استان

درسیمای خلیج فارس ضمن بررسی مکانهای تاریخی میناب ازقلعه شاداب

دربالاسرکنارجونیز صحبت به میان امده است وامیدواریم که این مکان تاریخی ودیدنی

موردبازدیدمسئولین باستانی استان قرارگیرد ویقین دارم که قدمت تاریخ این مکان به پیش ازصدراسلام میرسدبنده ضمن استدعابرای بررسی وثبت گلای گت ویاکلات جت ویاقلعه شاداب

امیدوارم معبدعشاق درروستای گروگ که ثبت میراث فرهنگی استان شده وبه تائیدریاست محترم

جمهوری نیز رسیده وبنده حکم ثبت ان دروبلاک گذاشته بودم هرچه زودترمعبدبازسازی ومرمت گرددتاموردبازدیدکنندگان علاقه مندقرارگیرد

نظرات 2 + ارسال نظر
ناصر سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:49 ب.ظ

اقای سروش سعیکم مشکور
تلاش بی امان شما برای زنده نگه داشتن نام بیابان زمین راستایش میکنم اگرچه اهل نظردهی نیستم ولی سری به وبلاک شمامیزنم

سیریک فوتبال سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:05 ب.ظ http://www.sirik-football.blogfa.com

سلام دوست من.....وبلاگ رسمی هیئت فوتبال سیریک افتتاح شد و لینک شما در آن قرار دارد......لطفا لینک ما را در وبلاگ خود قرار دهید.......ضمنا می توانید از وبلاگ ما به عنوان صفحه ورزشی خود استفاده کنید......

آدرس وبلاگ فوتبال سیریک:
www.sirik-football.blogfa.com


دوست من لطفا مساعدت لازم را انجام دهید و وبلاگ ما را با نام **وبلاگ رسمی هئیت فوتبال سیریک** در لینکدونی خود قرار دهید...
با تشکر:سیریک شارپ

باسلام وارزوی موفقیت شما
صمیمانه ترین تبریکات ما همراه باپیشرفت فوتبال درسیریک وتوابع ازخداوندمسئلت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد